hello..

har inte skrivit, haft det kämpigt ett tag, den senaste veckan typ, ågren har bråkat som attan, men har nu fått veta att det nog är en biverkan av en medicin jag har tagit, så nu har jag slutat med den och det känns lite blandat, men det fixar sig, ska gå till doktorn på tisdag så jag får styra upp allt! måste fixa en tid för att operera bort en grejj på benet också..

men nu känner jag mest av allt ett stort behov av att bli snygg, så när lönen kommer blir det förhoppningsvis ett besök till frisören, bleka, klippa, löshår.. behöver det!

vidare måste jag få ordning på min hy, har ju torr hy och får lätt eksem..vilket resulterar i prickar..haha, skotthål! inte så kul, men det blir peeling, smörja och sola, börjar med peeling idag, sola idag eller imorgon...

blev fest igår, så idag är jag i valet och kvalet...festa bort bakfyllan eller mysa hemma? känner mej rastlös...

dock är jag väldigt utvilad, hade en grym natt med underbart sällskap, sov som en prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0