I´m back..

haha, nu ska jag sluta fundera o skriva som att bloggen var något måste...? jag skriver ju för att jag måste få spatta av mej lite, och sista tiden har jag verkligen behövt det, men inte ens orkat ta mig till burken.. illa!

Jag äter mina diet-caps från USA nu, men jag har nog misst effekten en aning av att äta massa onyttigt.. men nu börjar jag om med att vara lite mer nyttig, för jag börjar gå upp igen! vågen visar X7.0 i skrivande stund, fast den skall visa y7... haha, mer detalj än så bjuder vi inte på;) men minus tio kilo, sedan är jag nöjd :) med hjälp av massa vilja och rapidslim ska det gå :) jag ska även kolla upp det där med one-week....
 
idag ska jag ivf ta en långprom med hunden, sedan iväg o jobba. förmiddagen har jag spenderat med tvätt, och nu är hela lägenheten fylld med tvätt! inget blev torrt, så¨det hänger t.o.m saker på tork på skafferidörren och träningsredskapen... drygt att vika allt imorgon! men, morgondagen spenderas med:

* vika undan all torr tvätt
* plocka ihop grejjer som kommit på fel plats..stök stök stök ;)

* dammtorka..blir sjukt mkt damm av att torka tvätten här..
* dammsuga..och torka golv
* diska

*kolla jobbannonser, ev. skicka ansökningar
* powerwalk
*träna styrka, över eller underkropp beroende av vad jag e sugen på ;)

* meddela A att jag är ledig på kvällen..? ;) får se..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0