oooohhh.. holy ****

jag måste fixa mej en vettig design etc... men nu är det bara annat i tankarna.. så mkt nu, fast jag just börjat jobbet, men men. Vet att det blir jobbigt imorgon, och har noll ro att sova.

Var till en läkare idag, som visade sig vara totalt ******** men kom nog på det sen själv och ringde...men, ändock, sluta diagnostisera och börja problematisera! För allt i världen, stoppa inte folk i fack... och gör inte J tjock :(

Vidare var det jobb idag, överbemannat och allt gick bra...men vill ej ta ut min flex som jag kunde gjort.. vill ha kosing ist så jag kan få mina belowed extensions....och ja, tiger ringde, sa jag skulle få dem, men jag tror han bara ville ha ett tak över lilla huvudet inatt...

Imorgon blir det party med barndomsvän mfl...grymt mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0