heloooo

nu var det ett tag sen igen.. var i uppsala igår :) trevligt var det...var in på lelles och hittade sjukt snygga fox kläder som jag med lite fix kan ha både som cross och mc kläder... me want!!

Det regnade hela dagen igår, och hela dagen idag. Men man kan ju inte låta voffy lida, så jag drog på mig dubbla brallor, leg warmers och vinterjacka.. time to go out! blev väl ca 45 min..sen var det FÖR blött!

Jag har iaf lite nya saker jag testar och berättar om for the blogg:
  •  Doggys hundoverall från Hurtta.
  • En sida som gör namnskyltar..? name?
  • Acers recovery discs... haha
  • Ev. nutrilett/allevo med start imorgon - tror det blir nutrilett - billigt på ´rusta ;) men det visar sig..
jag funderar på att köra en diet..pulver, till midsommar, alltså fyra dagar, för sen vill jag ha sill..haha.. sen börja igen...?

  • 100 armhävnings-guiden, skall testas
  • inför tjejmilen . skall testas, fast jag nog inte ska springa ;) ska lägga upp träningsschema ikväll.. lovely!
Okey, jag är igång med mina vitaminer (panto-3), men carbs blocken kanske får vänta om jag kör diet (reduxin) men däremot äppelcidern tar jag.. så snart väntar en utvärdering...

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0