Stegräknare..

jag fick en stegräknare av min sister i examenspresent. Ni vet, en sån där bra steg räknare som knappt alls felar? Dessutom går den att ansluta till en sida på nätet så att jag kan tävla mot andra..hihi.. ska bara förstå hur man gör först ;)

Sagt och gjort tog jag på mig min lilla kompis och gick en vända med hunden. Ingen långpromenad, utan en lagom morgonvända på runt halvtimmen. Och vad sker - jag har gått ca 5500 steg, (minus 10% som kan fela ger ändå ca 5000). Hur kan det då vara så svårt för folk att gå 10000 steg om dagen? Det är nämligen vad som rekommenderas för ett sundare liv.. weird. Ska iaf ha denna på mig under dagen, och även på kvällspasset på jobbet idag, så får vi se hur mycket jag vandrar i sjukhuskorridorerna egentligen..haha, man kanske blir halt bara av att se resultatet ;)

Nu ska jag iaf hoppa på ab-glidern för en snabb update av benmuskler, sedan skall jag försöka ringa lite samtal, och därefter peeling och sedan ut i solen (ajjabajja jag vet men wtf, jag vill ha jämn bränna..)

Jag börjar även testa lite idag.. så resultat kommer. Det jag nu initialt testar är:

Panto-3, piller som är bra för hår, hud och naglar

Reduxin,
kolhydratblockerare. Jag kommer inte ta dessa varje dag, för jag äter inte så mycket kolhydrater, men initialt
blir det nog varje dag för att sedan bara ta när jag vet att kolhydratrejs väntar.


Eppelcider, ja, det stavas så.. skall bota sötsug, sätta fart på förbränning etc, även dessa gi-sänkande. Jag kommer ta en på morgonen och en på kvällen - och hoppas att det botar mitt galna sötsug jag drabbas av på nätterna!


SoSilver - Matrix schampo. , har använt ca två-tre gånger nu, hittils över förväntan, men vidare utvärdering väntar!

oki..men nu måste jag träna medan jag fortfarande har lite blod som cirkulerar..haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0